Monday, October 5, 2009

♥ セーラームーン ♥

このビデオはいいですね〜

3 comments:

  1. ぜんぜん サーラームーンを みました、でも 面白い ですね! この ビデオは かこいい です。

    ーメアリ

    ReplyDelete
  2. こんいちは!わたしのなまえジェねえです。
    I love サーラームーン。セーラームーンのえいがをみました。びでおわかいました。わたしもまんがよみます。
    I'm really happy to meet someone who loves Sailor Moon too!

    ReplyDelete
  3. Hello! I'm Japanase college student.
    わたしもセーラームーンがだいすきです。
    I always wached this movie from early childhood.
    She is very cute ^ ^

    ReplyDelete

 

Blog Template by YummyLolly.com